Przejdź do głównej zawartości

Laureatka na Finale Mikołajkowych Debiutów w Brzozowie - po raz 4 !

Po raz 4🙂🙂 Alicja zostaje
Laureatką Finału Mikołajkowe Debiuty w Brzozowie! 

W dniu 6 grudnia w BDK w Brzozowie odbyły sie kolejne - już 23 Mikołajkowe Debiuty. Tegoroczne mikołajkowe finałowe występy zgromadziły 26 młodych wykonawców z powiatu brzozowskiego, wyróżnionych na eliminacjach gminnych. Ala reprezuntując Gminę Nozdrzec, po raz kolejny udowodniła, że mimo ograniczeń związanych z nieuleczalną chorobą- można pokonać wszystko i sięgnąć szczytów... W jej wykonaniu mogliśmy usłyszeć piękną modlitwę - "Podnosisz mnie" Uwag Jury zwróciła niezwykła choreografia ze skrzydłami. Wielkie Gratulacje!


 
Gdy ciężko mi, a dusza ma zmęczona
Dziecięcych trosk przybywa z każdym dniem
Porzucam zgiełk i czekam wyciszona
Aż przyjdziesz tu, usiądziesz blisko mnie 

Podnosisz mnie i szczyty gór zdobywam
Podnosisz mnie nad odmętami mórz
Tak wiele sił przy tobie mi przybywa
U ramion mych twe skrzydła rosną już

Bez Ciebie życie, może nie trwać dłużej
Bez Ciebie wszystko wokół traci blask
Wiem, że przy tobie przetrwam wszystkie burze
Ty dajesz mej nadziei nowy brzask 

Podnosisz mnie i szczyty gór zdobywam
Podnosisz mnie nad odmętami mórz
Tak wiele sił przy tobie mi przybywa
U ramion mych twe skrzydła rosną już

Podnosisz mnie na szczytach mogę stanąć
Podnosisz mnie po morzu mogę iść
siłę Swą mogę czerpać z twoich ramion
Umacniasz mnie bez Ciebie nie mam nic